برگزاری سمینار BIM

اطلاعات خود را فراموش کرده اید؟

برگزاری سمینار BIM

یکشنبه 17 شهریور 1398

ازآنجایی‌که معرفی جدیدترین و بروزترین دانش و فن‌آوری‌ها در صنعت ساخت‌وساز یکی از اهداف و رسالت‌های این انجمن است، بر خود واجب می‌دانیم که پیوسته با بررسی این مهم بتوانیم جهت اطلاع‌رسانی به اعضای گرامی گام‌های سودمندی برداریم.

BIM مدلی دیجیتالی، جهت تسهیل تصویرسازی اطلاعات برای تمامی افراد درگیر در طول دوران حیات پروژه و به‌منظور افزایش راندمان ساخت‌وساز و کاهش چشم‌گیر هزینه‌های تمام‌شده در ساختمان است. نمایش ویژگی‌های فیزیکی و کاربردی پروژه به نحوی است که تمام نقشه‌ها و اطلاعات مربوط در قالب یک منبع مشترک، به تصمیم‌گیری‌های افراد ذینفع در طول چرخه‌ی حیات پروژه کمک می‌کند. با استفاده از مدل سه‌بعدی BIM و ارزیابی هزینه و زمان‌بندی پروژه این قابلیت را در اختیار مالکان قرار می‌دهد تا با دقت و کیفیت بیشتری به ارزیابی کامل طراحی در برابر نیازهایشان در هر فاز پروژه بپردازند؛ اما کار آیی BIM منحصر به دوران طراحی و ساخت نیست، BIM پتانسیل بسیار خوبی برای دوره بهره‌برداری و نگهداری پروژه نیز دارد، لذا دلیل موجه دیگری برای به‌کارگیری آن در پروژه است.به همین منظور و در جهت رشد و ارتقائ جایگاه صنعت ساختمان این انجمن در نظر دارد نشست تخصصی BIM با حضور اساتید ملی و کشوری را در تاریخ 25/6/98 طرح‌ریزی و برگزار نماید.

 لذا خواهشمند است پیرو اطلاع رسانی پیشین در صورت تمایل به حضور خود یا نمایندگان آن شرکت محترم جهت شرکت در این دوره، آمادگی خود را حداکثر تا روز شنبه مورخ 16/6/98 به دبیرخانه انجمن اعلام نمایید. هزینه پیش‌بینی‌شده برای دوره جهت معرفی 2 نفر مبلغ یک‌میلیون تومان است.پیشاپیش از حسن نظر و همکاری شما سپاسگزاریم.

بالا